Saturday, April 13, 2013

saya nak menang GA niee .

 ni la give away yang saya cakap tuhh saya teringin sangat nak semua hadiah tuh sebab saya hanya manusia biasa yang hanya melutut ditepian gantang !! huhu -_- haha nak sesangad hadiah tuhh hope saya menang ,, saya tahu saya batak hadiah ! yeahh saya batak hadiah but me jugak hamba allah seperti kamukan .. hmm ikut lah hatimu ..
DoA kU bUaTNYA ! 
bismillahhirahmannirohim 
alhamdullillahhirobbilaalamin
wasolatiwassalamualaasyrafilambiaiwalmursalin
waalaalihinwasobihinajma'n
Ya Allah Ya Rahman
kau ampunkan dosa dosa saya
kedua ibu bapa saya
dan semua guru guru saya ,

Ya Allah Ya Rahim,
panjangkanlah umur saya ,
beserta keimanan yang kukuh ,
dalam mentaati perintahMu Ya Allah ,

Ya Allah Ya Quddus ,
kau bukakanlah hati sponser giveaway ni dan pemilih pemenangnya

untuk memberikan saya peluang untuk memenangi giveaway nii

robbanaatinafidduyahasanah
wafilahirothi hasannah
wakinnaazabannar
wasollaallahhualaisaidinamuhammad
waalaalihiwasobbihiwassallam 

walhamdullilahhirobillalamin .
:) 

2 comments:

  1. gud luck yaa... saya dah masukkanlink awak..:D

    http://belogsaye-echa.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-1st-giveaway-by-izah.html

    ReplyDelete
  2. SILA CLAIM HADIAH ANDA DAN COMMENT KAT SINI YE http://talktocayunkpinky.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-izah-ecah.html

    ReplyDelete