Thursday, April 4, 2013

Giveaway Canon Camera By Miraa Hussin

nak sangat camera canon cm tu
teringin kan ,,, saya nak ni sebab , saya tak pernah dapat hadiah dari ISMA KIDS or orang lain ,, saya teringin sebab tu saya join giveaway ni ,, saya nakkkkkk sangat sebab mak saya tak mampu beli ,, came ra nikon ade tapi abah punya lha .. saya tak pernah menang langsung ,, orang yang pernah menang GA adalah orang yang hotstuff ,, saya tak hotstuff sebab tu saya tak selalu menang ,, saya kena belajar untuk UPSR tahun depan supaya dapat 5A untung mendapatkan hadiah yang pertama dari ibu saya iaitu samsung galaxy Ace , saya nak teringin dari kecik HP tuh ,, duit dari kecil banyak tapiii duit tuh untung universiti kelak .. saya  amat nakk bende GA ,, saya batak hadiah !! tak kesah nak cakap saya apa but saya tetap dengan pendirian saya ! 

No comments:

Post a Comment