Friday, May 10, 2013

first give away by iyraa cariyno

picasion.com
klik kalau nak join ;) . tamat apabila tanggal 5 jun 2013 :)

Kalau  kita tengok bannernya tak tahu kan ape hadiah dia .. yang saya pasti confirm berpost punya ehh ..
okayhh semua syarat sudah iikuti kalau ade tetinggal bagythu kay ..Saya nak sangat menang GA ni sebab saya tak pernah mempunyai hadiah sendiri (hak kepunyaan saya) Walaupun hadiahnya tu saya tak tahu  , tapi ia dah dikira cukup untuk mengembirakan hati saya . Lagi satu ,banner nya comel sangat . 
     hadiah ni boleh buat saya lagi semangat nak balajr  . Saya pon tak pernah dapat hadiah  . Kalau dapat , boleh la saya bersyukur   . Lepastu boleh la buat GA sendiri :) 
     nak sangat hadiah (kalau menang #InsyaAllah) Kalau menang GA ni boleh la dijadikan hadiah hari lahir saya yang ke 11 tahun *Upkk tahun ni . Hari jadi saya 19 julai  2002 . #Sempat lagi kasi tahu hari lahir

No comments:

Post a Comment